fredag 13. november 2009

Waterfall




På lørdag dro jeg (Benedikte) med room-maten min og tre andre på tur til et nydelig vannfall langt vekke fra omgivelsene. Vi kjørte ca to timer fra Kona. For å komme inn til vannfallet, måtte man vandre i regnskogen i en og en halv time. Det var en litt annerledes opplevelse fra det jeg er vant til hjemmefra. Vi måtte krysse ei elv flere ganger, som innebar noen svømmeturer, eller vandreturer i elva. Og så var det litt innsekter og litt edderkopper å tenke på (det finnes heldigvis ikke slanger på Hawaii:). Ellers var det en helt fantastisk tur! Etter å ha vandra ei stund kom vi til bunnen av vannfallet. En utrolig nydelig plass! Det begynte å regne da vi kom fram samtidig som det var litt kaldere enn vanlig, så jeg følte nesten at jeg var i Norge. Vi bada i vannfallet og hoppet fra fjellveggen gjennom vannfallet og ut i vannet. Det var en utrolig naturopplevelse som jeg aldri vil glemme!



Hawaii er kjent for regnbuer. Har sett noen regnbuer i mitt liv, men aldri en som denne. Vi kunne se hvor regnbuen slutta på begge sider. Utrolig fet! Vi hadde desverre ikke tid til å finne gullkista. Så vi gikk nok klipp av noe der ja...:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar