onsdag 25. november 2009

Community Outreach!

Hver onsdag drar vi en gjeng fra klassen til et boligområde for familer som har flyttet til Hawaii fra Marshall Island(øst for Australia, og vest for Hawaii) De er kommet til Hawaii som "flykninger", pågrunn av dårlige forhold. De har akkurat det de trenger, og lever på minte lønn. Så målet vårt er at vi skal være sammen med ungene som bor der et par timer og bare leke og ha det gøy. Vi får være med på å gi de glede å håp i en hverdag som kanskje ikke er så trivelig som de kunne ønske. Så vi er heldige som får være med å hjelpe til i lokalmiljøet utenfor basen. Vi får virkelig praktirisert det med å vise kjærlighet til de som ikke får så mye som de fortjener. Mange av barna lever med konsekvensene fra livene foreldrene har levd med vold og alkoholmisbruk. Men Gud ser de små hjertene, og er like mye med de som han er med oss!!Gud er GOD, så han kan bruke oss til å gjøre hans vilje. De er bare utrolig nydelige, og de bare lengter etter kontakt, og de er like glade hver gang de ser vi kommer!! Matteus 25, 40: "Sannelig, jeg sier dere: Det dere gjorde mot en av mine minste brødre, gjorde dere mot meg" Matteus 19, 14: " La de små barna komme til meg, og hindre dem ikke fra å komme til meg. For himmelriket hører slike til"






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar